Regulamin

Postanowienia wstêpne

1. Z³o¿enie zamówienia jest równoznaczne z akceptacj± postanowieñ tego Regulaminu.
2. Sklep internetowy oslonysloneczne.pl, dzia³aj±cy pod adresem www.oslonysloneczne.pl, prowadzony jest przez: Wydawnictwo ?Bud Media? Mariola B³a¿ewicz, wpisan± do Centralnej Ewidencji i Informacji Dzia³alno¶ci Gospodarczej, nr NIP: 554-138-97-04, nr Regon: 341412425.
3. Klientami Sklepu mog± byæ wy³±cznie osoby fizyczne, które ukoñczy³y co najmniej 18. rok ¿ycia, a tak¿e osoby prawne i jednostki organizacyjne nie posiadaj±ce osobowo¶ci prawnej, którym ustawa przyznaje zdolno¶æ prawn±. W imieniu osób prawnych i jednostek organizacyjnych nieposiadaj±cych osobowo¶ci prawnej wszelkie czynno¶ci zwi±zane z zawieraniem umów ze Sklepem mog± wykonywaæ wy³±cznie osoby uprawnione do reprezentowania tych podmiotów na podstawie ustawy, umowy lub stosownego pe³nomocnictwa.
4. Towary prezentowane na stronach Sklepu nie stanowi± oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.
5. Informacja o towarach zamieszczona na stronach Sklepu nie oznacza, ¿e towary s± dostêpne w magazynie Sklepu lub u jego dostawców.
6. Sklep prowadzi sprzeda¿ detaliczn± pergoli, ¿agli oraz akcesoriów za po¶rednictwem strony internetowej z wykorzystaniem ¶rodków komunikowania siê na odleg³o¶æ.
7. Sklep za po¶rednictwem Strony internetowej prowadzi swoj± dzia³alno¶æ na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
8. Umowa sprzeda¿y towarów mo¿e byæ zawarta tylko i wy³±cznie w jêzyku polskim.
9. Sklep Internetowy nie przyjmuje paczek odes³anych za pobraniem.

Sk³adanie i realizacja zamówieñ
1. W celu korzystania ze Sklepu niezbêdne jest:
? posiadanie dostêpu do Internetu,
? posiadanie adresu e-mail,
? zainstalowanie najnowszej wersji przegl±darki internetowej,
? w³±czenie obs³ugi JavaScript,
? zainstalowanie wtyczki Flash Player,
? zaakceptowanie plików cookies.
2. Klienci mog± sk³adaæ Zamówienia w nastêpuj±cy sposób:
? za pomoc± Konta, po uprzednim zalogowaniu siê na Stronie internetowej (Klienci Zarejestrowani). Rejestracja odbywa siê na podstawie danych wpisanych przez Klienta w Formularzu rejestracyjnym zamieszczonym na Stronie internetowej.
? bez potrzeby Rejestracji i zak³adania Konta (Klienci Niezarejestrowani).
3. Rejestracja umo¿liwia korzystanie z rabatów uczestnicz±c w programie lojalno¶ciowym, oraz ¶ledzenie ca³ego procesu zakupów.
4. Klient zobowi±zany jest do podania swoich danych zgodnych ze stanem faktycznym.
5. W celu realizacji zamówienia Klient Zarejestrowany lub Klient Niezarejestrowany zobowi±zany jest dokonaæ:
? wyboru zamawianych towarów (dodanie do wirtualnego ?koszyka zakupowego?)
? wyboru ilo¶ci towaru, sposobu dostawy oraz adresu dostawy i adresu, na jaki ma byæ wystawiona faktura (mog± to byæ ró¿ne adresy),
? wyboru sposobu p³atno¶ci.
6. Po z³o¿eniu zamówienia generowany jest e-mail (wys³any na podany przez Klienta adres), w którym znajdowaæ siê bêdzie potwierdzenie zamówienia oraz dalsze instrukcje.
7. Klient mo¿e sk³adaæ zamówienia 7 dni w tygodniu przez 24 (dwadzie¶cia cztery) godziny na dobê za po¶rednictwem strony internetowej nesling.pl
8. Zamówienia z³o¿one w soboty, niedziele i ¶wiêta rozpatrywane bêd± od rana nastêpnego dnia roboczego.
9. Potwierdzanie Zamówieñ i ich realizacja oraz obs³uga Klientów odbywa siê w godzinach 8:00 ? 16:00
10. Zamówienia:
I ? z³o¿one i potwierdzone w przypadku opcji za pobraniem
II ? z³o¿one i op³acone w przypadku p³atno¶ci z góry do godziny 10:00 realizowane w danym dniu roboczym.
Zamówienia z³o¿one po godzinie 10:00 realizowane s± w najbli¿szym dniu roboczym pod warunkiem dostêpno¶ci towaru i spe³nienia warunków I lub II
11. Odbiór osobisty mo¿liwy jest w godzinach 12:00 ? 16:00 od poniedzia³ku do pi±tku z wy³±czeniem ¶wi±t w siedzibie firmy: Wydawnictwo ?Bud Media? Mariola B³a¿ewicz (www.oslonysloneczne.pl), 85-738 Bydgoszcz, ul. Szajnochy 14
12. Klient sk³adaj±c zamówienie, zawiera umowê sprzeda¿y zamawianych towarów ze Sklepem Internetowym.
13. Na wszystkie zamówione towary Sprzedaj±cy wystawia dowód zakupu (fakturê proforma lub paragon) do³±czony do przesy³ki.
14. Klient upowa¿nia Sprzedaj±cego do wystawienia faktury bez podpisu Klienta.
15. W Systemie Zamówieñ Internetowych Sprzedaj±cego (oslonysloneczne.pl) podane s± stany faktyczne posiadanych w sprzeda¿y towarów. W przypadku zamówieñ na ilo¶ci, wiêksze ni¿ stan magazynowy zamówienie zostanie zrealizowane do ilo¶ci posiadanych lub mo¿liwych do realizacji.
16. Termin wa¿no¶ci zamówienia przy p³atno¶ci przelewem wynosi 7 dni od daty jego z³o¿enia. Je¿eli Kupuj±cy nie ui¶ci nale¿no¶ci wynikaj±cej z zamówienia na wskazany numer konta w wy¿ej wymienionym terminie zamówienie zostaje anulowane a Kupuj±cy nie mo¿e ¿±daæ od Sprzedaj±cego jego realizacji.

Zmiany w zamówieniach
Klient mo¿e dokonywaæ zmian w zamówieniu lub je anulowaæ do momentu przekazania zamówienia do wysy³ki. Wprowadzanie zmian mo¿liwe jest poprzez kontakt z Biurem Obs³ugi Klienta za po¶rednictwem formularza kontaktu na stronie internetowej sklepu (www.oslonysloneczne.pl), e-mail: kontakt@oslonysloneczne.pl lub telefonicznie (+48 534 536 958)

Dostawa zamówionych towarów
1. Klient ma do wyboru kilka metod dostawy: Kurier  lub odbiór w siedzibie firmy. Ka¿da z tych metod charakteryzuje siê inn± cen± za przesy³kê, innym niezale¿nym od pozosta³ych metod progiem zakupowym od którego przesy³ka jest bezp³atna oraz mo¿liwo¶ci± p³atno¶ci przy odbiorze lub brakiem takiej mo¿liwo¶ci. Koszty zwi±zane z dostaw± ponosi Klient w momencie zap³aty za Zamówienie, którego warto¶æ zostanie powiêkszona o koszt wybranego sposobu dostawy.

2. Przy zamówieniu powy¿ej 500 z³otych dostawa jest darmowa, pod warunkiem, ¿e zamówione produkty wa¿± mniej ni¿ 30 kg i s± krótsze ni¿ 2 m. Koszt dostawy produktów niespe³niaj±cych tych warunków podlega indywidualnej wycenie. Aby j± uzyskaæ, nale¿y skontaktowaæ siê z Biurem Obs³ugi Klienta drog± mailow± kontakt@oslonysloneczne.pl lub telefonicznie (+48 534 536 958).
2. Klient w trakcie sk³adania Zamówienia informowany jest o ca³kowitej wysoko¶ci kosztów transportu.
3. Czas realizacji zamówienia to zwykle 1-7 dni roboczych.
4. Sprzedaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci z tytu³u opó¼nieñ w dostawie zakupionych towarów wynik³ych z winy firmy dostarczaj±cej zamówienie.
5. Dostawa zakupionych w Sklepie towarów odbywa siê wy³±cznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
6. Za uszkodzenia wynik³e z nieostro¿nego otwierania przesy³ki odpowiada Klient.
7. Klient zobowi±zuje siê do odbioru przesy³ki w terminie wskazanym przez Dostawcê.
8. Klient rozumie, ¿e dostawa do niektórych miejsc mo¿e byæ niemo¿liwa.
9. Po otrzymaniu przesy³ki, Kupuj±cy powinien sprawdziæ jej zawarto¶æ w obecno¶ci dostarczyciela w celu sprawdzenia czy nie nast±pi³o uszkodzenie towarów w trakcie dostawy lub jego braki. W razie stwierdzenia naruszeñ, uszkodzeñ, braków itp. nale¿y za¿±daæ od dostawcy (kuriera lub spedytora) sporz±dzenia protoko³u reklamacyjnego z zaznaczeniem zastrze¿eñ, co do stanu przesy³ki wraz z rzetelnym jego sporz±dzeniem.

Ceny
1. Ceny na stronie Sklepu Internetowego zamieszczone przy oferowanych towarach podawane s± w z³otych polskich, zawieraj± podatek VAT 23%.
2. Informacja o ca³kowitej wi±¿±cej warto¶ci zamówienia przedstawiana jest po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy zamówienia i formy p³atno¶ci.
3. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów znajduj±cych siê w ofercie, wprowadzania nowych Towarów do oferty, przeprowadzania i odwo³ywania akcji promocyjnych na stronach Sklepu b±d¼ wprowadzania w nich zmian. Wszelkie zmiany wi±¿± wy³±cznie tych Klientów którzy nie z³o¿yli jeszcze Zamówienia lub nie zawarli umowy zakupu Towarów z Sklepem.

Formy p³atno¶ci i nadp³aty
1. Wp³ata na konto Sprzedaj±cego przed wysy³k±. (Je¶li Kupuj±cy wybiera tê formê zap³aty, otrzyma e-mail, który zawiera³ bêdzie numer rachunku bankowego Sprzedaj±cego oraz kwotê jak± nale¿y wp³aciæ za zamówiony towar. Wa¿ne jest podanie w tytule wp³aty swojego imienia i nazwiska lub nazwy firmy oraz nadanego numeru zamówienia. Za datê dokonania wp³aty uznaje siê datê wp³ywu ¶rodków na rachunek Sprzedaj±cego.)
? przelew bankowy ? p³atno¶æ przelewem bankowym na rachunek bankowy Sklepu, dokonana przed dokonaniem dostawy Towaru Klientowi.
2. P³atno¶æ gotówk± przy odbiorze osobistym towaru w siedzibie firmy. Towar odbierany jest na podstawie zap³aconej faktury lub paragonu bezpo¶rednio z magazynu Sprzedaj±cego.
Pobranie ? p³atno¶æ w formie gotówkowej przy odbiorze Towaru (dotyczy tylko przesy³ki dorêczanej za po¶rednictwem kuriera).
3. Nadp³aty oraz zwroty nale¿no¶ci wynik³e z odst±pienia od umowy bêd± zwracane na rachunek bankowy Klienta.

Reklamacje
1. Je¿eli otrzymany towar jest wadliwy, Klient mo¿e skorzystaæ, wed³ug swojego wyboru, z uprawnieñ gwarancyjnych. Uprawnienia gwarancyjne i uprawnienia przys³uguj±ce Klientowi od sprzedawcy z tytu³u niezgodno¶ci towaru z umow± s± uprawnieniami od siebie niezale¿nymi.
2. W przypadku stwierdzenia wady towaru Klientowi przys³uguje prawo do z³o¿enia reklamacji w Sklepie. Uprawnienie to przys³uguje w ci±gu 2 (dwóch) lat od daty dorêczenia towaru, pod warunkiem zawiadomienia Sklepu o niezgodno¶ci w ci±gu 2 (dwóch) miesiêcy od jej wykrycia.
W takim przypadku Klient powinien odes³aæ towar przesy³k± pocztow± ekonomiczn± na adres Sklepu: Wydawnictwo ?Bud Media? Mariola B³a¿ewicz (oslonysloneczne.pl), 85-738  Bydgoszcz, ul. Szajnochy 14.
3. Do odsy³anego towaru nale¿y do³±czyæ dowód zakupu z opisem reklamacji. 
4. Sklep, niezw³ocznie jednak najpó¼niej w ci±gu 14 dni od daty otrzymania przesy³ki z reklamowanym towarem, ustosunkuje siê do z³o¿onej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postêpowaniu. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pe³nowarto¶ciowy. Je¶li nie bêdzie to mo¿liwe (na przyk³ad z powodu wyczerpania zapasów towaru) Sklep zwróci Klientowi równowarto¶æ ceny towaru.

Zwroty i odst±pienie od umowy
1. Klient bêd±cy osob± fizyczn±, dokonuj±cy zakupu w celu niezwi±zanym z dzia³alno¶ci± zawodow± lub gospodarcz±, mo¿e odst±piæ od umowy bez podania przyczyny w ci±gu 14 dni od daty odebrania przesy³ki.
2. Zwracane towary musz± byæ kompletne w oryginalnym, nienaruszonym opakowaniu (nieusuniêta folia, niezniszczone pude³ko). Towary powinny byæ zwrócone w stanie niezmienionym chyba, ¿e zmiana by³a konieczna w granicach zwyk³ego zarz±du, tj. Klient powinien postêpowaæ z towarem maj±c na uwadze, konieczno¶æ jego ewentualnego, pó¼niejszego zwrotu.
3. Zwracany towar nale¿y odes³aæ najpó¼niej w ci±gu 14 dni od odst±pienia od umowy wraz z o¶wiadczeniem o zwrocie na adres: Wydawnictwo ?Bud Media? Mariola B³a¿ewicz (oslonysloneczne.pl), 85-738 Bydgoszcz, ul. Szajnochy 14.  
4. Zwracany przez Konsumenta Towar powinien zostaæ zabezpieczony w odpowiedni sposób, zapewniaj±cy brak uszkodzeñ w czasie transportu.
5. Koszt opakowania i odes³ania Towaru ponosi Klient
6. Sklep dokonuje zwrotu nale¿no¶ci za zwrócony towar (cena towaru oraz koszt dostawy) w ci±gu 7 (siedmiu) dni roboczych.

Kontakt
1. Adres korespondencyjny:
Wydawnictwo ?Bud Media? Mariola B³a¿ewicz (oslonysloneczne.pl), 85-738 Bydgoszcz, ul. Szajnochy 14.
2. Kontakt telefoniczny:
+48 5534 536 958
3. Godziny pracy:
Poniedzia³ek ? Pi±tek: 8:00 ? 16:00
Soboty i Niedziele oraz w dni wolne od pracy: nieczynne

Postanowienia koñcowe
1. Umowa sprzeda¿y zawierana jest miêdzy Klientem a:
Wydawnictwem ?Bud Media? Mariola B³a¿ewicz (oslonysloneczne.pl), 85-738 Bydgoszcz, ul. Szajnochy 14.
2. Ewentualne spory pomiêdzy Klientem a Sklepem, zostan± poddane rozstrzygniêciu s±du w³a¶ciwego zgodnie z Kodeksem postêpowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 roku (Dz. U. Nr 43, poz. 296 z pó¼n. zm.)
3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie maj± zastosowanie przepisy prawa polskiego, a w szczególno¶ci Kodeksu Cywilnego, Ustawy o szczególnych warunkach sprzeda¿y konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego (Dz. U. Nr 141 z 2002 r., poz.1176, z pó¼n. zm.) oraz przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw Konsumentów oraz odpowiedzialno¶ci za szkodê wyrz±dzon± przez produkt niebezpieczny (Dz. U. nr 22 z 2000r., poz.271 z pó¼n. zm.).
4. Niniejszy Regulamin obowi±zuje od dnia 01.02.2016 r.